Klachtenregeling

Klachten / geschillen en Incidenten (Wkkgz)

Patiënt Klachten

Wij hechten veel waarde aan uw tevredenheid en juist daarom hopen wij dat u uw eventuele klachten aan ons kenbaar wilt maken. Fysiotherapie Medi-mere heeft een uitgebreide klachtenprocedure om uw klachten adequaat en serieus te kunnen behandelen conform de wet Wkkgz (wet kwaliteit, klachten en geschillenzorg). Om een eventuele klacht kenbaar te maken bestaan er verschillende mogelijkheden:

  • Patiënten kunnen zich rechtstreeks tot de fysiotherapeut wenden.
  • Patiënten kunnen zich rechtstreeks tot de praktijkhouders wenden.
  • Patiënten kunnen middels het reglement klachtenregeling fysiotherapie van het KNGF (Koninklijk Nederlands Genootschap Fysiotherapie) een officiële klachtenprocedure starten.
    Patiënten hebben (gratis) toegang tot een klachten functionaris en kunnen terecht bij de geschillen commissie van het KNGF (www.KNGF.nl).

Fysiotherapie Medi-Mere zal te allen tijde proberen (samen met de patiënt) een passende oplossing of verbetering te realiseren. Uiteraard zullen wij vertrouwelijk met de door u aangereikte informatie omgaan.
Wij zijn aangesloten bij de officiële klachten- en geschillen regeling van het KNGF.

Download hier uw klachten formulier:

Formulier Klachtenregistratie

 

Patiënt Veiligheid

Patiënt veiligheid staat voorop in onze praktijk.

Bij Incidenten of bijna-ongelukken wordt er binnen de praktijk een procedure gestart.

Patiënten kunnen melding maken van incidenten of bijna-ongelukken middels het incidenten-registratie formulier. Via onze interne procedure zal er een plan van aanpak volgen.

Download hier uw incidenten formulier:

Formulier Incidenten melden